poniedziałek, 3 marca 2014

Dobre wieści ;]

Spełniliście moje wymagania, otrzymałam w końcu te dwa
komentarze :D Tak trudno było? :3
Więc, do piątku czekajcie na kolejny rozdział [rozdział 9]! :)
Część 9 rozdziału:

 Kroki ruszyły z powrotem w moją stronę, po chwili usłyszałam jak zamek w drzwiach przekręca się a za nimi pojawią się brunet. Robi mi w drzwiach miejsce, zerkam kątem oka na blondyna wciąż siedzącego na hamaku i czym prędzej znikam za drzwiami. Dalej nie rozumiem, co we mnie wstąpiło, dotykając go wtedy. 


~*~ 


Pierścień trzyma się na tej ręce kolejny dzień. Dalej się nie chce zdjąć. Odechciewa mi się nawet pamiętnik pisać przez niego. Zostały dwa dni.



Może zostawisz komentarz? :))


Dodatkowo, dziękuję za 1000 wejść! Kocham Was ! <3


konkurs
v
v
v
v
v

2 komentarze:

  1. O ja cie! Dziewczyno, sama to wymyśliłaś?! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń

Miło by było gdybyś dodał(a) komentarz ☺








dziękuję ☺