czwartek, 6 marca 2014

Nieśmy pomoc

Trwa akcja na twitterze dla 
siedemnastoletniej Anity,
wywołaj uśmiech na twarzy dziewczyny! 
Wystarczy, że dasz #RT tu
bądź sam zaczniesz spam hasłem:
#JustinMeetAnita


Jakie przyniesie Ci to korzyści? 
Pomożesz i wywołasz na pewno tym uśmiech na jej twarzy
a nie ma nic piękniejszego niż uśmiech  
wywołany praktycznie niczym, bo 
tylko albo aż
dwoma kliknięciami :) 
Wierzę w Was i trzymam kciuki!



*70 Twoich kliknięć - poprawa warunków w schronisku
Pomóż biednym zwierzątkom, które zasługują 
na to, by być
kochane! 






Jeżeli znasz jeszcze jakąś akcję dobroczynną nie wspomnianą
tutaj, wyślij mi ją mailem! skazanikontakt@gmail.com
albo w komentarzu ;)



A teraz, jeżeli już się zapoznałeś z tym, co miałam wam wyżej do
powiedzenia i wykonałeś to wszystko na rzecz Anity
i psiaków, zapraszam >>>>>>> rozdział 9


Zachęcam do wypełnienia ankiety >>>>>>> Ankieta




3 komentarze:

  1. jesteś wspaniała :') jestem pewna, że anita to przeczyta i Ci podziekuje

    OdpowiedzUsuń
  2. daję słowo, nie spotkałam jeszcze żadnej blogerki piszącej imaginy takiej jak ty, żeby pisała o kimś innym i martwiłą się o kogoś innego poza sobą. życzę sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś idealna

    OdpowiedzUsuń

Miło by było gdybyś dodał(a) komentarz ☺








dziękuję ☺