piątek, 14 marca 2014

Informacja

Zacznijmy może od tego, 
co moim zdaniem najważniejsze: 
nowa notka z nowym rozdziałem.
A więc, jestem w drugiej gimnazjum,
pewnie niektórzy z Was też w niej są.
W 2 kl jest strasznie dużo nauki i trudno
jest mi ogarnąć kilka blogów, więc
proszę Was o zrozumienie :/ 
Może uda mi się do przyszłego tygodnia 
napisać kolejny rozdział z pomocą
przyjaciółki ale niczego Wam nie
obiecuję.
Druga sprawa to wasze braki w 
komentarzach. Zależy mi na
nich, ponieważ one mnie motywują do
dalszej pracy i wiem, że piszę to wszystko
dla kogoś, po coś. 
Trzecia sprawa to ankieta, którą przeprowadziłam
na blogu. O dziwo, głosów było dużo, czego
się nie spodziewałam. Padło pytanie
"Czy mam dodawać notki na bloga
o swoim życiu prywatnym itp?" 
Odpowiedzi, kłamać nie będę, były podzielone. 
34% tak
48% nie
18% napisało abym utworzyła
dodatkowego bloga.
Więc pomyślę nad tą perspektywą.
Czwarta sprawa i zarazem ostatnia to konkurs
organizowany na: http://77gerda.blogspot.com/
Zachęcam do wzięcia udziału !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło by było gdybyś dodał(a) komentarz ☺








dziękuję ☺